فریاد عاشق




























هم سلولی...



1)مرحم زخم های من کنج لب های توست....بوسه نمی خواهم .....فقط سخن بگو/ 2)لکنت زبان هم بهانه ی خوبیست برای مزه مزه کردن اسمت/ 3)کاش می دانستی در این کویر تنهایی ....تو را داشتن حس خیس باران است/ 4)دوام نمی اورم سر مای شدید امسال را......باید کوچ کنم به قشلاق اغوشت/ 5)من که نباشم دنیا یک من کم دارد.....تو که نباشی من یک دنیا کم دارم/ 6)گاه از دنیا سر سری رد شو..........دقت......د ق ت ......میدهد!!!!!!! 7)نذر کردم اگر نیایی.....پیاده از ذهنت برم!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8)دلم برای لمس نگاهت سخت دل گیر است....به کدامین بهانه حواسش را پرت کنم/ 9)عاشق ترین مرد ادم بود....که به لبخند حوا بهشت را فروخت/ 10)نمی دانم بین این همه ادم ادم پیله کردم به تو......شاید فقط در پیله ی تو پروانه شوم/ 11)تعداد مزه های چشمانت را میدانم.....مگر زندانی جز تعداد میله های زندانش چیز دیگری را هم شمارش میکند/ 12)دوست داشتن که شاخ و دم ندارد اگر داشت.....من دیو کوچکی میشدم....که عاشقانه دوستت دارد/ 13)برای تو مترادف شدم.......و خواهم گذشت از تمام هم خانواده هایم/ 14)شعری خواهم ساخت......بر وزن تو که تمام مصرع هایش...هم قافیه چشمانت باشد/ 15)خدایا نوری بیفکن یا توری....ماهی کوچکت از اقیانوس تاریک میترسد/ 16)همیشه به یادت هستم اما شاهدی ندارم جز کلاغ بام خانه مان......کاش شهادتش را به تکه پنیری نفروشد/ 17)حالا که قرارمان پروانه شدن است بگذار روزگار هر چه میخواهد پیله کند/ 18)کوه کندن فرهاد نه کاریست شگفت.....شور شیرین بهسر هر که زند کوه کند/ 19)دوست داشتن را نه می نویسند ...نه میگویند......ثابت میکنند/ 20)چقدر صدای تیک و تاک ساعت دل خراش است وقتی تو یک ثانیه هم کنارم نیستی/ 21)همین که قاصدکی را فوت کنی تا عطر نفس هایت را بیاورد ....برای دلم کافیست/ 22)از بازی کلاغ پر ترس دارم.....از اینکه بگویم تو ارام بگویی پر/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + سه شنبه 28 شهريور 1392 / 1:58 /
- Online Support by www.1abzar.com --->